اخبار ویژهاقتصاد

ترانسفو با اتکا به دانش بومی، نیاز صنعت برق کشور را تأمین می کند

گروه صنعتی ترانسفو با اتکا به دانش بومی توانسته است نیاز صنعت برق کشور را تأمین کند و همین موضوع سبب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه کشورمان شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در دیدار با صادقی مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: این گروه صنعتی پیشانی صنعت استان است و همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.
سردار جهانبخش کرمی افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که در خصوص تولید و اقتصاد، شعار سال انتخاب می‌کنند و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که چقدر این موضوع برای کشور حیاتی است.
وی اظهار داشت: کارگران به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در شرایط کنونی وظایف بسیار مهمی در این برهه زمانی دارند و وجود همچین گروه صنعتی در عرصه تولید ترانسفورماتور مانع وابستگی کشور به خارج از کشور شده است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده کشورمان چندین سال است که کشورمان را در حوزه‌های مختلف تحریم کرده‌اند که خوشبختانه در این راه همواره با شکست مواجه شده‌اند، عنوان کرد: تحریم‌ها سبب خودکفایی کشورمان شد چرا که دانشمندان و متخصصان داخلی با توکل به خدا و اتکا به دانش و توانایی‌شان توانستند این کشور را به موفقیت‌های بی‌شماری برسانند؛ در واقع پیشرفت‌های کنونی کشور ماحصل اتکا به دانش بومی است.
وی تصریح کرد: این گروه صنعتی هم با اتکا به دانش بومی توانسته است نیاز صنعت برق کشور را تأمین کند و همین موضوع سبب خنثی شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه کشورمان شده است.
وی اظهار داشت: از سوی دیگر وجود این گروه صنعتی به همراه شرکت‌های اقماری‌اش، اشتغالزایی خوبی در سطح استان ایجاد کرده و مانع بروز مشکلات اجتماعی در جامعه شده است.
سردار کرمی، تحریم شدن ایران ترانسفو را یک موفقیت بزرگ برای این شرکت دانست و گفت: حضرت امام (ره) فرموده بودند که اگر جایی آمریکا از شما تعریف کرد بدانید مسیر را اشتباه رفتید. پس بنابراین تحریم شدن این شرکت توسط آمریکا و متحدانش نشان می‌دهد که مسیر این شرکت در راستای رشد و تعالی بوده و رهبری بارها فرموده‌اند که آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
در ادامه مهدی صادقی مدیرعامل این گروه صنعتی با تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در سطح کشور گفت: همواره قدردان زحمات این نهاد انقلابی بوده‌ایم و تمام تلاش ما این است که با این مجموعه همکاری خوبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه متخصصان ایران ترانسفو به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌‌اند و در حال حاضر این کشور در مناقصات بین‌المللی با برترین شرکت‌های ترانسفورماتورسازی دنیا در حال رقابت است، ابراز کرد: کسانی که فکر می‌کردند با پیروزی انقلاب اسلامی و عدم حضور متخصصان خارجی، شرکت ترانسفو تعطیل خواهد شد اینگونه نشد و این شرکت با اتکا به نیرو و دانشمندان بومی امروزه به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده و قله‌های افتخار را فتح کرده است.
مدیرعامل این گروه صنعتی تصریح کرد: آن چیز که در تولید مهم است، افزایش بهره‌وری است و تلاشمان این است که با همت متخصصان داخلی و با تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، بهره‌وری را افزایش دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا