اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

تقدیر رئیس رسانه استان از فرمانده ناجا استان زنجان

تقدیر رئیس رسانه استان از فرمانده ناجا استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، همزمان با هفته ناجا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی ضمن تبریک این هفته، با فرمانده انتظامی استان گفتگو و از خدمات این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

لطیفی در این دیدار که تنی چند از معاونین مرکز هم حضور داشتند نیروی انتظامی را حافظان مرزهای جغرافیایی و اخلاقی جامعه دانست و افزود: کارکنان خدوم این نیرو، برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از جان، رفاه و حتی خانواده خود گذشته اند و شبانه روز مشغول انجام وظایف خطیرشان هستند.

وی با تأکید بر هم افزایی بیش از پیش صداوسیما با نیروی انتظامی تصریح کرد: همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی نقش موثری در تنویر افکار عمومی، آشنایی بیشتر مردم با قانون و نهایتا کاهش هزینه های عملیاتی ناجا خواهد داشت.

آقای لطیفی ضرورت تعامل و همکاری بیش از پیش این دو نهاد را خاطرنشان کرد و اظهار داشت : تشکیل کمیته های مشترک برای همکاری‌های جدید وهم افزایی بیشتر قطعا می تواند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش آگاهی های عمومی وتزریق آرامش روحی وروانی وتبیین امنیت بی بدیل موجوددر بطن جامعه اثرگذار باشد .

رئیس رسانه استانی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در خصوص همکاری و همراهی بیشتر رسانه با نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان هم در این دیدار با قدردانی از صداوسیما برای انعکاس عملکرد پلیس، رسانه ملی را خط مقدم مقابله با تلاش دشمن برای تغییر باورها و تهاجم فرهنگی بمنظور کمرنگ کردن ارزشها دانست.

سردار جهانبخش افزود: نقش صداوسیما در ایجاد احساس امنیت، کمتر از پلیس نیست و صدا و سیما با تهیه و پخش گزارش های به موقع نقش مهمی در کنترل بحران ها و تامین امنیت داشته و دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ولایتمداری و دینداری مردم استان تصریح کرد: خوشبختانه به برکت اعتقاد ریشه دار مردم استان به اهل بیت(ع) زنجان در زمره امن ترین استان های کشور است.

در پایان این دیدار تقدیرنامه رئیس رسانه استانی به فرمانده انتظامی استان تقدیم شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا