سیاسی و اجتماعی

تحقق شعار پلیس پاسخگو با راه‌اندازی سامانه پلیس ۱۱۰  

تحقق شعار پلیس پاسخگو با راه‌اندازی سامانه پلیس ۱۱۰

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، با تبریک هفته ناجا با اشاره به فراوانی تماس شهروندان زنجانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، گفت: سامانه ۱۱۰ به طور شبانه روزی در خدمت مردم است

سرهنگ حمیدرضا قدیمی با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، گفت: سامانه پلیسی ۱۱۰، به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس هر لحظه از شبانه روز آماده ارایه خدمات در ابعاد مختلف به شهروندان است.

وی، بیان داشت: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی عموم شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است که با ۱۲ خط فعال، به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته و مردم استان زنجان می‌توانند، در هر ساعت از شبانه روز با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه امسال حدود ۲۶۸ هزار مورد تماس از سوی مردم با پلیس ۱۱۰ انجام شده است، افزود : از این تعداد بیش از ۱۰۴ هزار مورد عملیاتی شده است .

سرهنگ قدیمی، با اشاره به این که فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیس ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، عنوان داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم می‌توان به ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تلفن مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ پل ارتباطی شهروندان با نیروی انتظامی است، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطر نشان کرد:از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوئی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلاتشان می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان را در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا