اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

واتساپ و اینستاگرام رفع فیلتر می شوند

واتساپ و اینستاگرام در صورت بازگشت آرامش و ثبات در کشور رفع فیلتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به عقب‌ماندگی کشور در حوزه اینترنت ملی و توسعه اینترنت همراه  اشاره کرد و گفت: کشور برای توسعه اینترنت، برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد که در صورت  عملیاتی شدن، توسعه این حوزه به ویژه در مناطق پرجمعیت محقق می‌شود.

طاهریی با اشاره به فیلترینگ فضای مجازی در کشور، افزود: فیلتر واتساپ و اینستاگرام مصوبه شورای عالی امنیت ملی را دارد و تعیین تکلیف آن تا زمان ایجاد ثبات زمان خواهد برد، ضمن اینکه این پلتفرم‌ها باید نسبت به عملکرد کاربران خود پاسخگو باشند.

ویبا اشاره به مدیریت حوادث اخیر کشور اظهار داشت: حوادث و اعتراضات اخیر در کشور با مدیریت بهتر اتمام پیدا می کرد، ولی با ترکیب اعتراض و اغتشاش وضعیت پیچیده شده است، بنابراین باید راه‌کارهایی برای تفکیک این دو موضوع پیش‌بینی شود.

وی تامین امنیت را انتظار عمومی از حاکمیت دانست و تصریح کرد: در حال حاضر باید ضمن پاسخگو بودن در مقابل اعتراضات، برای تامین امنیت هم تلاش شود.

طاهری با اشاره به پتروشیمی زنجان تصریح کرد: بازدید از این پروژه هم انجام شده و طبق مشاهدات پروژه نه در حد عالی، ولی به صورت قابل قبول در حال پیشرفت است و به نظر می‌رسد برای ادامه روند، مانع جدی ندارند که اگر به همین روال پیش برود، در دو سال آینده تکمیل شود.

طاهری به وضعیت بد استان در مورد بهره‌مندی از آب‌های تنظیمی اشاره کرد و افزود: سهم ما در مقایسه با استان‌های همجوار  یک سی‌ام است از این رو باید اقدامات جدی برای حل آن انجام شود که روال در حال طی شدن است.

وی با اشاره به اینکه زیتون جزو کالاهای اساسی قرار گرفته و صادرات آن آزاد و واردات آن طبق شرایطی انجام می‌شود، گفت: بر اساس اقدامات انجام شده،، ولی هنوز وزارت جهاد نسبت به خرید تضمینی آن برای کمک به بالا بردن قیمت اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در روند تامین و تولید دارو در کشور از ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی تغییراتی ایجاد شده است.

طاهری در ادامه با اشاره به اینکه به نظر با عادی شدن روال، مشکلات موجود هم تسهیل خواهد شد، تاکید کرد:، در حال حاضر  بحران خاصی در تامین دارو وجود ندارد و گویا کمبودهای موجود به دلیل شیوع بالای برخی از بیماری‌ها از جمله آنفلوآنزا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا