ورزش

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور موی تای در زنجان

برگزاری رقابت های قهرمانی کشور موی تای در زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نرگس رمضانی دبیر هیات انجمن های ورزشی استان زنجان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موی تای به میزبانی استان زنجان خبر داد و افزود:این مسابقات انتخابی تیم ملی است و با عنوان یادواره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در تاریخ ۱۸و۱۹مهر ماه در بخش دختران و ۲۰ مهر ماه در بخش پسران و در محل دانشگاه رنجان برگزار میشود تصریح کرد: مسابقات تحت تدابیر دقیق بهداشتی کرونایی و بدون هیچ تماشاگری برگزار می شود.کلیه ی عوامل، ورزشکاران و داوران اجبار به استفاده از ماسک دارند و تنها در رینگ ورزشکاران بدون ماسک مسابقه می دهند.

دبیر هیات انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه این رقابت ها در رده های جوانان و بزرگسالان به میزبانی زنجان و در رده ی سنی نونهالان و نوجوانان  به میزبانی تهران برگزار می شود اظهار داشت: مسابقات موی تای با حضور ۴۰۱ ورزشکار و بیش از ۱۰۰ نفر داور و عوامل اجرایی در زنجان برگزار می شود.

رمضانی در ادامه با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی در این میزبانی برای سلامتی همه کاملا رعایت می شود از آمادگی مطلوب تیم ها خبر داد و افزود: تیم زنجان نیز از آمادگی خوبی برای این رقابت ها برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا