سیاسی و اجتماعی

ارسال ۹۰ هزار و۸۵۶ مرسوله فروش اینترنتی توسط پست استان زنجان 

ارسال ۹۰ هزار و۸۵۶ مرسوله فروش اینترنتی توسط پست استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مدیر کل اداره کل پست استان زنجان در خصوص تعداد فروشگاه‌های فعال این استان در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی ابراز کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد۱۰۷ فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی وجود داشته و مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

جواد رسولی افزود: ترافیک وارده به استان در سال ۱۴۰۰، معادل دو میلیون و ۴۹۴ هزار و ۶۷۴ مرسوله بوده درحالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، رشد چشمگیری داشته است.

وی ترافیک صادره در سال گذشته را نیز یک میلیون و ۷۲۴ هزار و ۴۹۹ مرسوله برشمرد و گفت: مرسولات تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی وارده ۹۰ هزار و۸۵۶ مرسوله و صادره نیز۲۰۰هزار و ۶۷۲ مرسوله بوده است.

مدیر کل اداره کل پست استان زنجان در خصوص تعداد فروشگاه‌های فعال این استان در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی ابراز کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد۱۰۷ فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی وجود داشته و مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند.

مدیرکل اداره کل پست استان زنجان در خصوص نقاط دسترسی به پست در استان جهت ارایه خدمات به همشهریان خاطرنشان کرد: ۲۳۷نمایندگی روستایی، ۷۹ دفتر پیشخوان خدمات دولتی و بخش غیر دولتی و ۱۰دفتر پستی دولتی جهت خدمات‌دهی به هم‌استانی‌های عزیز مستقر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا