پزشکی و سلامت

آغاز معاینه حجاج زنجانی توسط هلال احمر

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر از صبح امروز معاینه حجاج زنجانی را آغاز کرد.
دکتر جواد افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده معاینه حجاج کاروان های زنجانی از امروز آغاز شده که ۹ کاروان از زائران خانه خدا را با یکهزار و ۳۳۰ زائر و با عوامل آن که یکهزار و ۳۷۰ نفر خواهند بود را معاینه خواهیم کرد.
وی یادآوری کرد: از ۹ کاروان زائران خانه خدا، ۶ کاروان در شهرستان زنجان، ۲ کاروان شهرستان خدابنده و یک کاروان از زائران شهرستان های خرم دره و ابهر هستند.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: در نوبت صبح و بعدازظهر امروز/۲۷ اسفند/ ۲۲۸ نفر از حجاج در شهر زنجان معاینه شدند.
خرم تاکید کرد: روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری در نوبت صبح و بعدازظهر مجدد معاینه زائران زنجانی که امروز مراجعه نکرده اند، انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آن دسته از زائرانی که مدارک آنها تکمیل نشده و نیازمند بررسی دارد، مجدد با اطلاع قبلی و در نوبت دوم معاینه آنها انجام خواهد شد.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: همچنین آن دسته از زائرانی که به هر نحوی نمی توانند در هفته جاری برای معاینه مراجعه کنند، دوباره با اطلاع قبلی، مورد معاینه قرار خواهند گرفت.
خرم اظهارداشت: فردا/یکشنبه/ زائران شهرستان خدابنده ویزیت می شوند.
وی یادآوری کرد: محل معاینه زائران این شهرستان در جمعیت هلال احمر خدابنده خواهد بود.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: جمعه هفته جاری نیز معاینه زائران خانه خدا شهرستان های ابهر و خرم دره نیز در شهر ابهر انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا