اقتصاد

شیر خشک های ۱۰ میلیاردی با طعم قاچاق

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان زنجان در پي توقيف يک دستگاه وانت نيسان از کشف يک هزار و 20 قوطي شير خشک خارجي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد.  

 به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در تشریح این خبر اظهار داشت :در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
سرهنگ حسین بدری افزود : ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این وانت نیسان مقدار؛ یک هزارو ۲۰ قوطی شیر خشک خارجی قاچاق کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطر نشان کرد : برابر نظر کارشناسان، ارزش ریالی شیرخشک های مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و شیرخشک های مکشوفه نیز به سازمان غذا و دارو استان تحویل گردید.
سرهنگ ” بدری” در پایان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، در اسرع وقت مراتب را با شماره ۱۱۰ در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا