اقتصاد

تولید روزانه یک هزار تن آسفالت، در کارخانه آسفالت آزادراه زنجان_قزوین

مدیر پروژه روکش آسفالت زنجان_ قزوین از تولید روزانه هزار تن آسفالت گرم در کارخانه ویژه این آزادراه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مسعود نادری، مدیر پروژه روکش آسفالت آزادراه زنجان_قزوین، گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۶۰ تن در ساعت با استقرار ۲ اکیپ برای انجام عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری، امروز شروع به کار کرد.
نادری افزود: در این طرح اصلاح و روکش ۱۰۵ کیلومتر از محور انجام می‌شود که علاوه بر آن، عملیات لکه‌گیری اساسی، درزگیری، میکروسورفیسینگ ( روکش حفاظتی) در فرایند اجرای پروژه نیز صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به راه‌اندازی کارخانه آسفالت آزادراه زنجان_قزوین از ابتدای بهمن ۱۴۰۱ افزود: استخر قیر با ظرفیت ۱۵۰۰ تن به منظور تامین آسفالت آزادراه زنجان_قزوین طراحی شد و طی مدت ۶ ماه به مرحله اجرا رسید. مدیر پروژه روکش آسفالت آزادراه زنجان_قزوین درباره این سوال که کیفیت آسفالت‌ در آزادراه استانداردهای مطلوب را دارد، عنوان کرد: هدف از استقرار کارخانه در آزادراه، تولید آسفالت مطلوب و باکیفیت است که با اضافه کردن پلیمر، عمر آسفالت افزایش یافته و در مقابل سرما و گرما حالت خود را حفظ می‌کند.
نادری افزود: این کارخانه‌ با بالاترین کیفیت و به طور مستمر روزانه هزار تن تولید خواهد کرد و دلیل جانمایی آن در آزادراه، تولید آسفالت باکیفیت است و دلیل دیگر اینکه ابعاد هزینه‌ای جابه‌جایی مصالح به دیگر نقاط منطقی نیست و همین امر، صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌های اجرایی پروژه در پی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا