اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

ارائه خدمات رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی به بانوان

شهردار زنجان از ارائه خدمات رایگان حمل و نقل عمومی زنجان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، شهردار زنجان با تبریک فرارسیدن حضرت فاطمه(س) ایشان را الگویی کامل برای بشریت دانست و گفت؛ نام گذاری این روز به نام روز مادر و زن اتفاق بسیار خوب و مبارکی است که نشان دهنده جایگاه زنان و مادران در جمهوری اسلامی ایران است.
علیرضا فیروزفر با تاکید بر نقش زنان و مادران در تقویت بنیان خانواده، گفت: توجه به حوزه زنان و خانواده از اولویت های اصلی شهرداری در برنامه‌های مختلفی است که برگزار می‌کند و تاکید ویژه شده که تمامی برنامه‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مذهبی خانواده محور باشد.
وی اظهار داشت: در این راستا و برای گرامیداشت روز مادر و روز زن، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی زنجان به صورت کامل برای بانوان رایگان خواهد بود.
شهردار زنجان تصریح کرد: بانوان زنجانی می توانند در این روز بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای از خدمات حمل و نقل شهرداری استفاده کنند.
فیروزفر به سایر اقدامات شهرداری در این ایام اشاره کرد و گفت: فضاسازی شهری و گسترده با مضمون ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره و توجه جدی به برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های شهرداری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا