اخبار ویژهاقتصاد

نام نویسی هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: ۲۱ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شدند.
اصغر اسماعیلی، از ثبت نام ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد ۵۳ هزار و ۵۲۲ نفر (به دلیل داشتن مالکیت شخصی, فرم ج قرمز, استفاده از تسهیلات بانکی در بخش مسکن, عدم واریز آورده, عدم مراجعه, عدم داشتن ۵ سال سابقه سکونت و …) رد درخواست شدند و هفت هزار و ۹۴ نفر هم از طرح نهضت ملی مسکن در استان انصراف دادند.
وی سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال را ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی, مسکن روستایی, نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی اعلام کرد و بیان داشت: از کل متقاضیان ثبت نامی در سامانه نهضت ملی مسکن, تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: تعداد واحدهای مسکونی شروع شده در قالب نهضت ملی مسکن در استان ۱۸ هزار و ۹۶ واحد مسکونی است.
اسماعیلی تاکید کرد: تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۸ هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی است و تعداد واحدهای اتمام و یا در مرحله فونداسیون نیز ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد است.
وی ،تعداد واحد مسکونی اتمام و یا در مرحله اسکلت و سقف را ۱۷ هزار و ۴۴۲ واحد یاد کرد و افزود: تعداد واحد اتمام و یا در مرحله سفت کاری ۱۳ هزار و ۱۲۷ واحد می باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ،با بیان اینکه ۲۱هزار و ۲۷۳ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شدند،اظهار کرد: همچنین هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر هم که تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی) هستند که در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا