اقتصاد

تخصیص بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات شهرستان زنجان در سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، فرماندار زنجان گفت: از مجموع اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای ابلاغ شده شهرستان زنجان در ابتدای سال ۱۴۰۱، تا پایان همان سال بیش از ۸۰ درصد تخصیص صورت یافته است.
پرویز خالقی در حاشیه جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با بیان اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر بیش از ۳۱۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل و یا اجرای ۱۰۹ طرح و پروژه ابلاغ گردید، افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد طرح ها به ۱۲۵ پروژه و مجموع اعتبارات نیز به بیش از ۳۹۸۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده که با اختصاص مبلغی بالغ بر بیش از ۳۲۵۰ میلیارد ریال، تخصیص بیش از ۸۰ درصدی اعتبارات سال ۱۴۰۱ را شاهدیم.
فرماندار زنجان ضمن اشاره به اینکه جلسات کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان در سال پیشین با ۴۵ مصوبه همراه بوده است، تاکید نمود: براساس ضوابط آئین نامه ای بودجه بندی سالجاری، دستگاهها رویکرد مدیریتی خود را بر مبنای تکمیل طرح های نیمه کاره قبلی پایه ریزی نموده و حتی الامکان از تعریف پروژه های جدید خودداری نمایند.
خالقی خاطر نشان ساخت: بخش اعظمی از مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۱ به مرحله اجرا درآمده و در این باره از دبیرخانه مربوطه خواست تا در سالجاری نیز با برگزاری مستمر جلسات و پیگیری مداوم مصوبات، بسترهای توسعه و پیشرفت هرچه سریعتر شهرستان را فراهم نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا