اقتصاد

تامین ۹۵ درصد فرآورده های مورد نیاز استان از خط لوله

5 درصد فرآورده های مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار همچون گیلان ، قزوین و تهران تامین و تنها 95 درصد فرآورده های مورد نیاز از خط لوله دریافت می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، قادر نعمتی ضمن قدر دانی از فعالیت ها و تلاش های کارکنان در انبار نفت شهید تندگویان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد فرآورده های نفتی استان از انبار نفت یادشده تامین و توزیع می شود.
رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان افزود: عملیات اجرایی در این انبار شامل تخلیه ، انحراف ، بارگیری و تکمیل ظرفیت فرآورده های نفتی می باشد.
وی اظهار داشت: به طور متوسط روزانه ۴ میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید در انبار نفت مذکور تخلیه و بارگیری می شود.
نعمتی تصریح کرد: فرآورده های نفت کوره ، بنزین سوپر و گاز مایع بصورت ارسال مستقیم تامین می گردد.
وی اظهار داشت: ۵ درصد فرآورده های مورد نیاز استان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار همچون گیلان ، قزوین و تهران تامین و تنها ۹۵ درصد فرآورده های مورد نیاز از خط لوله دریافت می شود و این حجم از عملیات حاصل تلاش شبانه روزی همه عوامل موثر در فرایند سوخت رسانی است.
رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان افزود: تامین سوخت مورد نیاز شهرستان بیجار نیز از انبار نفت زنجان تامین می گردد.
این مقام مسئول ، داشتن نیروهای ساعی و با دانش ، شبکه حمل و نقل پویا و فعال فرآورده های نفتی ، وجود زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در انبار نفت شهید تندگویان ، رصد و پایش ورود و خروج نفتکش ها و امکان خرید برخط فرآورده های نفتی توسط مصرف کنندگان را از عوامل موثر برسوخت رسانی بدون وقفه در استان برشمرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا