اخبار ویژه

اهدای تندیس کودک به خانواده شهید لندی

اهدای تندیس کودک به خانواده شهید لندی

به گزارش پایگاه خبری اسمان زنجان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اهدای تندیس «آینده ساختنی است» به خانواده شهید لندی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته ملی کودک است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: اهدای تندیس «آینده ساختنی است» به خانواده شهید لندی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته ملی کودک است.

علیرضا نوری امروز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ملی کودک گفت: امسال هم مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با این هفته با در نظر گرفتن شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است، اضافه کرد: «کودک، صلح، بازی و نشاط» ، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده و مهارت‌های زندگی»، «امنیت، بهداشت و سلامتی»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «هویت، میراث طبیعی و فرهنگی»، «رسانه و فناوری‎های نوین» نیز عناوین روزهای کودک است.

نوری از عضویت رایگان در کانون‌های پرورش فکری طی هفته ملی کودک خبر داد و گفت: برگزاری ۵۲ کارگاه تخصصی، دیدار با فرزندان شهدای مدافع سلامت، مدافع حرم و اهدای تندیس «آینده ساختنی است» به خانواده شهید لندی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته ملی کودک است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا