اخبار ویژهاقتصاد

لزوم حفظ و استمرار کیفیت، کالاهای تولید داخل

لزوم حفظ و استمرار کیفیت، کالاهای تولید داخل

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان، به همراه رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد و کارشناس غذایی این اداره کل، از خط تولید و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت پایا کنسرو، تولید کننده کنسرو رب گوجه فرنگی، کنسرو زیتون و سس مایونز بازدید کرد.

اشکانی پور، درجریان این بازدید، با بیان اینکه؛ اداره‌کل استاندارد استان، همواره خود را در کنار تولیدکنندگان دانسته و در راستای رفع موانع و مشکلات آنان، از هیچ کمکی دریغ نمی کند، تاکید کرد: هرگاه احساس کنیم و بدانیم که سلامت  و امنیت مردم، به ویژه در حوزه صنایع غذایی، که بیشترین سهم مصرف در بین مردم را نیز دارد، در خطر است، با هیچ احدی تعارف نمی کنیم و مطابق با قوانین و مقررات، با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد و هیچ توجیهی را در این راستا نمی پذیریم.

اکبری مقدم، مدیرعامل شرکت پایا کنسرو زنجان نیز، با ارائه گزارشی از وضعیت و فعالیت این شرکت، نسبت به بیان مشکلات موجود در زمینه تولید محصولات خود پرداخت و در خصوص مسائل موجود در امر صادرات این واحد تولیدی را بیان و با طرح برخی از مشکلات پیش روی این واحد، رفع موانع مطروحه را خواستار شد.

داریوش اشکانی پور، ضمن تاکید مجدد بر حمایت از تولیدات داخلی، تصریح کرد: تولیدکنندگان، در تمامی حوزه‌ها باید نسبت به حفظ و استمرار کیفیت اهتمام ورزند و کیفیت کالاهای تولید داخل، باید درسبد کالاهای مصرفی مردم، سهم عمده ای را به خود اختصاص دهد.

وی، راه حل‌های رفع مشکلات محصولات تولید  داخل و صادرات واحدهای تولیدی را، با اشاره به بسته‌های حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران، بیان و تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان زنجان، آمادگی کامل دارد؛ امور مرتبط با استاندارد؛ اعم از ارائه خدمات و مشکلات مربوط به تولید و تسهیل صادرات واحدهای تولیدی تحت پوشش استان، را با همکاری های مشترک رفع و ارتقاء بخشد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان، پیشنهادات لازم درخصوص بروز رسانی استانداردهای ملی، با رویکرد مسئولیت اجتماعی را به مسئولین واحدپایا کنسرو ارائه و راهکارهای افزایش همکاری فی ما بین صنعت و استاندارد را خواستار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا