اقتصاد

اخذ ۷ فقره سند تک برگی در شهرستان ماهنشان

۷ فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار در شهرستان ماهنشان اخذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود،گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است.
محمد حسن عباسی با بیان اینکه طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است،گفت: همچنین در شهرستان ایجرود وحلب تعداد۱۴ فقره سند تک برگ به مساحت ۷۶ هکتار به نام سازمان ملی زمین ومسکن اخذ شده است.
وی به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه تاخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، با تاکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است،گفت: متاسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر روبه رور می کند.
عباسی با بیان اینکه با اخذ سند مالکیت اراضی، اقدامات بسیار خوبی انجام می گیرد، تاکید کرد: خوشبختانه با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه و شهرسازی، بهره برداری از زمین تسهیل شده و در طرح های توسعه شهری و طرحهای حمایتی مسکن برای اقشار مختلف مردم استفاده می شود.
وی با بیان اینکه تحصیل (تملک)اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد،تصریح کرد: با شناسایی اراضی ملی،نسبت به اخذ سند آن اقدامات لازم صورت می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا