اخبار ویژهپزشکی و سلامت

هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان  

هفته طلایی واکسیناسیون عمومی در استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛خادمین و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با راه‌اندازی ۵۸ مرکز واکسیناسیون ثابت و سیار، با کمک و همراهی صمیمانه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح، مصمم هستند امکان و فرصتی را ایجاد نمایند تا همه مردم عزیز و نجیب استان بتوانند طی مدت ۱ هفته. «جمعه ۲ مهر تا جمعه ۹ مهر» با تزریق واکسن کرونا خود، خانواده و جامعه را در برابر این بیماری ایمن نمایند.

این پویش امیدبخش و شادی آفرین در سایه وحدت و همدلی بین همه دستگاه‌های اجرایی استان شکل گرفته، تا این دستگاه‌ها فراتر از وظیفه سازمانی به مسئولیت و تکلیف اجتماعی خود عمل نمایند و با تلاش مضاعف، بی‌وقفه و صادقانه روند واکسیناسیون را تسریع نموده و از طغیان مجدد و بروز موج ششم بیماری در فصل پاییز و زمستان جلوگیری کنند.

با همت مسئولین، و همکاری و همراهی مردم فهیم، استان زنجان با این ابتکار جدید در سطح کشور در صدد است با یک استراتژی یکپارچه و با بکارگیری همه توان و ظرفیت فردی، سازمانی و اجتماعی، به کمک و پشتیبانی کادر بهداشت و درمان بشتابد که با بیش از ۱۹ ماه مجاهدت عاشقانه و تاب آوری تحسین برانگیز، پای سلامت ملت فداکار و بزرگ کشور خود استوار ایستادند.

این فرصت یک هفته‌ای را در هفته پرافتخار دفاع مقدس و در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مغتنم بشماریم و با عزمی راسخ و سعی وافر تلاش کنیم تا میزان و درصد واکسیناسیون عمومی را به بالای ۷۵ درصد برسانیم و از اوج‌گیری مجدد موج ششم بیماری کرونا و  اعمال اجباری محدودیت‌ها و تعطیلی و … در پاییز و زمستان جلوگیری کنیم.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ضمن ادای احترام قلبی نسبت به مردم شریف و نجیب استان و درخواست حمایت‌طلبی همه‌جانبه از تک‌تک شهروندان و هم استانی های بزرگوار برای نیل به این هدف نورانی و مقدس، و دعوت و همراهی جاماندگان برای واکسیناسیون، اطمینان دارد که اگر با عشق بخوانیم و محکم قدم برداریم حتما می‌توانیم .

همچنین از همه سرمایه ها و عناصر ارزشمند، محبوب و مقبول اجتماعی، شخصیت‌های تأثیرگذار علمی، دینی، فرهنگی، هنری، ادبی، ورزشی، اساتید حوزه و دانشگاه، فعالان اجتماعی، خیرین خیرخواه، کلیه عزیزان دارای تریبون‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه‌های همیشه حامی و همراه خادمین سلامت و سلامتی مردم، همچنین فعالان مسئولیت پذیر،دلسوز و دغدغه‌مند شبکه‌های اجتماعی، مادحین ارجمند و هیئات مذهبی و … درخواست می‌نماید با جریان سازی، موج آفرینی، اطلاع‌رسانی موثر میدانی و متفاوت، تبلیغ، ترویج و اقناع سازی توام با تکریم و محبت به پویش؛

هفته واکسیناسیون عمومی

به عنوان همیاران سلامت و سفیران واکسن بپیوندند و کمک کنند تا روند واکسیناسیون شتاب و شدت بیشتر و روزافزونی به خود بگیرد .

اطمینان می‌دهم هر جا، نیت خیر، تلاش صادقانه و خالصانه، برای رضای الهی باشد و وحدت، همدلی و توکل در میان باشد پیروزی و سربلندی حتمی است .

دکتر مصطفی محمدی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا