سیاسی و اجتماعی

توسعه گازرسانی به نقاط روستایی استان از اهداف اصلی ماست

توسعه گازرسانی به نقاط روستایی استان از اهداف اصلی ماست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از تامین به موقع کالا و تجهیزات برای تسریع در اجرای پروژه های گازرسانی و تعمیراتی گاز زنجان خبر داد.

موسی احمدلو با اشاره به نقش مهم وکلیدیِ تأمین به ‌موقع کالا در پیشرفت پروژه‌های گازرسانی؛ بر انجام به موقع طرح های گازرسانی؛ مطابق با استانداردها، کیفیت مطلوب و با صرف کمترین هزینه ی اجرا؛ تاکید کرد.

وی افزود: اکنون۱۰۰درصد اقلام و تجهیزات گازرسانی، تولید شرکت‌های داخلی است و در همین راستا از ابتدای امسال تا کنون؛ ۱۲ مناقصه تامین کالا به ارزش  ۷۴۰ میلیارد ریال برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: تمام کالاهای تامین شده، ساخت داخل کشور بوده و بر اساس استانداردهای شرکت ملی گاز ایران خریداری شده است.

مهندس احمدلو افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۲۱ کیلومتر لوله، ۱۶دستگاه ایستگاه تقلیل فشار و ۱۷۵ هزار قطعه و اتصال به پیمانکاران پروژه های شرکت تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که هیچ گونه مشکلی در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز برای اجرای پروژه ها وجود ندارد اعلام کرد: تمام این کالاها پیش از استفاده و اجرا به تائید شرکت گاز استان زنجان رسیده و  بررسی می شوند.

مدیرعامل شرکت گازاستان زنجان ابراز داشت: در حال حاضر پروژه‌های فعال بسیاری اعم از ۱۳۹ طرح گازرسانیِ در حال اجرا و در دست طراحی است که پیشرفت آنها درگرو تأمین به‌ موقع کالا، مدیریت تدارکات و عملیات کالا با پشتیبانی از فرآیند تهیه اقلام مورد نیاز با اتکا به توان داخل کشور است.

مهندس احمدلو با اعلام اینکه درحال حاضر۹۶/۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان زیر پوشش گاز طبیعی هستند؛ تصریح کرد: صنعت گاز کشور صنعتی راهبردی است و تلاشمان این است که کمترین وابستگی را به تأمین کالای خارجی داشته و پا به‌ پای توسعه گازرسانی و در راستای خودکفایی صنعت گاز گام برداریم.

وی توسعه و تکمیل گازرسانی به نقاط روستایی استان را یکی از مهم ترین اهداف در دست اجرای گاز زنجان عنوان کرد و افزود: در راستای تامین گاز روستاهای باقیمانده؛ افزون برخطوط لوله باید ایستگاه‌های‌ تقویت فشار متعددی در فواصل معین احداث کرد تا زمینه لازم برای توزیع انرژی پاک وارسال آن به مبادی مصرف مهیا شود و در این راستا تامین به موقع کالا و تجهیزات، موجب تسریع در اجرای پروژه های گازرسانی می شود.

مهندس احمدلو خاطر نشان کرد: واحد کالای شرکت گاز استان زنجان در حفظ و نگهداری اموال و کالای موجود در انبارها و تهیه و تأمین تقاضاهای مورد نیاز واحدهای مختلف دارای عملکرد مطلوبی بوده و امید است با همکاری و همدلی همه تلاشگران این صنعت و با ارائه خدمات مناسب موجبات کسب رضایتمندی مردم شریف استان را فراهم آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا