سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

عباس راشاد شهردار زنجان شد

عباس راشاد شهردار زنجان شد

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛عباس راشاد با پنج رای از مجموع ۹ رای در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

جلسه شورای شهر با دستور کار انتخاب شهردار زنجان تشکیل شد و پس از سخنان رئیس شورای شهر، رای گیری برای تصدی شهردار زنجان انجام شد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه یک ماه و نیم از شروع دوره ششم می‌گذرد،و در این مدت جلسات و کمیسیون‌های مختلفی برگزار شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده قصد این را داشتیم که امور شهرداری عقب نیافتد.

منصور مرادلو به فرایند انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: بر اساس فراخوان عمومی که بر اساس ضوابط و دستورالعمل های وزارت کشور انجام شد، تلاش کردیم تا فرصت خدمت در مدیریت شهری برای همه علاقه مندان به خدمت، فراهم شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:در مرحله نخست ۵۵ نفر برای مدیریت شهری در زنجان داوطلب شدند و با بررسی شاخص های مورد نظر از جمله بومی بودن و سوابق مدیریتی، با استعفای یک داوطلب در نهایت به هفت گزینه رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه برای بررسی برنامه‌ها آنچه سیاستگذاری شده این است که ۱۰ محور برای این افراد مشخص شد، گفت: در همین راستا ۷ کاندیدا برنامه خود را تحویل شورا داده و طبق قرعه‌کشی در فرصت دو و نیم ساعته برنامه‌ها ارائه شد.

گفتنی است راشاد پیش از این تجربه عضویت در شورای شهر زنجان، ریاست شورای شهر، عضویت در کمیسیون‌های مختلف شورا و فرمانداری زنجان را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا