سیاسی و اجتماعی

راه‌اندازی سامانه مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی   

راه‌اندازی سامانه مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سامانه مردم ویژه دریافت طرح‌ها و ایده‌های شهروندان در وبسایت وزارت متبوع راه اندازی شد.

سامانه مردم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد

محمدرضا انصاری با اعلام این خبر، افزود: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت بر فراهم کردن زمینه تعامل حداکثری و مشارکت مردم در تصمیم گیری‌ها و تصمیم ‌سازی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دریافت و استفاده از نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات صاحب نظران، متخصصان و اقشار مختلف در حوزه های مرتبط با این وزارتخانه این سامانه در تارنمای اینترنتی وزارت متبوع راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: در این سامانه ضمن فراهم شدن زمینه ارتباط دوسویه میان پیشنهاد دهنده و ستاد وزارت، امکان آگاهی از وضعیت ایده‌ها و پیشنهادهای ارائه شده وجود دارد.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: نشانی این سامانه mardom.mcls.gov.ir است و لینک آن بر روی تارنمای اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان قرار دارد.

انصاری تاکید کرد: وزارت متبوع همچنین به عنوان دستگاه پیشگام در شفافیت تلاش کرده است تا تمامی اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین دستگاه‌های تابعه را در قالب سامانه شفافیت در خدمت مردم قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: : نشانی این سامانه shafaf.mcls.gov.ir است و لینک آن بر روی تارنمای اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان قرار دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا