فرهنگ و هنر

اندکی بنشین که باران بگذرد

کتاب «اندکی بنشین که بارا ن بگذرد» به قلم لیلا داورزنی از آثار مکتوب حوزه هنری زنجان، در آیین بزرگداشت شیخ شهاب‌الدین سهروردی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، آیین بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی با حضور مسئولین کشوری و استانی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد و در حاشیه این برنامه از برگزیدگان چهارمین جشنواره کتاب اشراق نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
مهدی افضلی با اشاره به اینکه جشنواره کتاب شیخ اشراق از سال ۹۸ و در سه حوزه تاریخ، فرهنگ و هنر آغاز به کار کرده است، گفت: فلسفه جودی این جشنواره یادآوری جایگاه شیخ اشراق است. همچنین وی تعداد آثار رسیده به چهارمین جشنواره کتاب شیخ اشراق را ۲۳ اثر عنوان کرد.
مدیرعامل انجمن تاریخ و فرهنگ زنجان اظهار داشت: کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» نیز یکی از این آثار بود که در حوزه فرهنگ جشنواره کتاب شیخ اشراق مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. این کتاب به قلم لیلا داورزنی خاطرات شمسی فلاحتی همسر معلم شهید سید امیرحسین موسوی از آشنایی تا شهادت است که به قلم لیلا داورزنی روایت همسرانه‌ای ساده و صمیمی و زندگی‌ای کوتاه اما عاشقانه است.
وی تصریح کرد: اندکی بنشین که باران بگذرد» از آثار مکتوب حوزه هنری زنجان است که چاپ اول آن در سال ۱۴۰۰ توسط دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری زنجان در انتشارات سوره مهر (وابسته به حوزه هنری)، در ۲۸۰ صفحه و شمارگان ۱۲۵۰ نسخه، منتشر و در مراسم شب خاطره «جا ماندگان قافله عشق» در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا