پزشکی و سلامت

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران زنجانی

از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 36 میلیارد و 700 میلیون ریال برای بیماران نیازمند این استان هزینه درمانی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح “حمایتی – درمانی”، از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توانایی تامین هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه ها آنها را حمایت می‌کند.
وی تاکید کرد: در ۱۰ ماهه گذشته از سالجاری ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای ۲ هزار و ۱۰۴ بیمار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از بیماران نیازمندی که توان تامین هزینه های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می کنیم.
موسوی اظهارداشت: حمایت های مالی هلال احمر در بخش های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.
وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده های نیازمند از دیگر موارد حمایت های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.
موسوی اضافه کرد: در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال نیز ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات در ماه های آبان، آذر و دی ماه امسال در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود به ۶۲ بیمار نیازمند به دارو و درمان پرداخت شده است.
گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان زنجان سال گذشته برای سه هزار و ۱۱۶ نفر بیش از سه میلیارد ریال کمک هزینه درمانی بلاعوض پرداخت کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا