سیاسی و اجتماعی

ساماندهی مزارهای شهدا در استان پیشرفت مطلوبی دارد

ساماندهی مزارهای شهدا در استان پیشرفت مطلوبی دارد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ علی کاظمی اظهار داشت: یکی از درخواست‌های اساسی ما تا زمان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ساماندهی ۱۰۰ درصدی گلزارهای شهدا توسط دستگاه‌های متولی است.

وی با بیان اینکه در ۲۱ شهر استان زنجان ساماندهی مزار شهدا به صورت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده است، افزود: ساماندهی مزارهای شهدا در استان پیشرفت مطلوبی دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۱ درصد مزارهای روستایی و شهری در استان زنجان ساماندهی و ۸ درصد در دست ساماندهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: برای ساماندهی مزار شهدا ضروری است که بخشداران، دهیاران، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی به عنوان متولی ساخت المان‌ها مشارکت لازم را انجام دهند.

کاظمی با اشاره به اینکه طبق مصوبه استانی سازمان مدیریت و برنامه باید نسبت به تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی اهتمام کند، افزود: کارگره ساماندهی مزار شهدا با حضور معاون امور عمرانی استاندار زنجان برگزار می‌شود که تا کنون جلسات منظمی در این زمینه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تقسیم کار لازم بین دستگاه‌های اجرایی انجام شده است، ابراز کرد: دستگاه‌های متولی باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

این مسئول از ساماندهی ۱۰۰ درصدی مزارهای شهدای شهری و روستایی در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره خبر داد و گفت: تا زمان برگزاری کنگره مزار شهدای خدابنده نیز به صورت ۱۰۰ درصد ساماندهی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر برخی مزارهای شهدای روستایی شهرستان‌های سلطانیه، ماهنشان، ایجرود، طارم و زنجان هنوز ساماندهی نشده است و ۲۰۰ مزار باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا