سیاسی و اجتماعی

اجرای طرح عیدانه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان

اجرای طرح عیدانه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان

به گزارش پایگاه خبرنگار  آسمان زنجان ، سرهنگ ایرج خانی پور با اشاره به اجرای طرح عیدانه پلیس برای ترخیص خودروهای توقیفی در زنجان، گفت: به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص،امید آفرینی شهروندان، پلیس راهور استان برابر امریه سردار فرمانده انتظامی استان تمهیدات و مشوق هایی را جهت ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی (طرح عیدانه ) تا پایان اسفندماه به صورت ویژه اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶۰۰ پاسخگوی درخواست های سیستمی واصله شهروندان (اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰)در کوتاهترین زمان خواهند بود.

سرهنگ خانی پور تصریح کرد: ارائه خدمات به متصرفین قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضائی برابر روش های ابلاغی در دستورالعمل ترخیص فوق العاده خودرو و موتور سیکلت های رسوبی با اخذ تعهد در محل دفاتر پلیس+۱۰ و رعایت ضوابط مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ایجاد شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله گفت: ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان از دیگر مشوق های این طرح به عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه زمان این طرح محدود و تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ است خاطرنشان کرد: امید است شهروندان عزیز فرصت را از دست ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا