سیاسی و اجتماعیاخبار ویژه

اهدا ۱۰۰ رأس گوسفند توسط یک خیر به حسینیه اعظم زنجان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان،مجتبی شهامی اظهار داشت:محرم امسال نیز همانند سنوات گذشته خیل عظیم صاحبان نذورات نقدی و قربانی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در بالاترین درجات به اثبات رساندند.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۲۳ راس دام شامل ۱۶ راس دام بزرگ و مابقی گوسفند و بز به حسینیه اعظم زنجان در قالب قربانی تحویل شد.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه تحویل دام زنده در دهه محرم امسال نیز ۲ هزار و ۳۹۷ رای بز و گوسفند بود؛تصریج کرد:نذر قربانی به صورت پرداخت نقدی نیز یک هزار و ۵۷۴ راس بود که مبلغ آن ۱۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال برآورد شده است.

شهامی با اشاره به اینکه از طریق جایگاه‌های جمع‌آوری نذورات ۱۰ میلیارد و ۵۴۷ ریال جمع‌آوری شد عنوان کرد: مبلغ حاصل از فروش احشام  ۱۹ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال و ۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال نیز از فروش آلایش دام و طیور زنده بود.

وی افزود: تعداد ۴۱۹ راس قربانی نیابتی انفرادی و پنج راس دام بزرگ نیابتی مشارکتی با مبلغ واریزی توسط صاحبان نذر ذبح شده است و متوسط مبلغ پرداخت شده برای هر قربانی ۸ میلیون و ۹۵۹ هزار ریال بوده است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان ابراز کرد: امسال ۱۸۴ گرم و ۶۸۰ سوت طلا و ۲۷ گرم و ۲۵۰ سوت نفره به حسینیه اهدا شده است و یک خیر به تنهایی ۱۰۰ رأس گوسفند اهدا کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا