دین و مذهب

شهدای کارگر دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهدای کارگر دین خود را نسبت به انقلاب ادا کرده‌اند و سهم بسزایی در کمک به اقتصاد و دفاع از کشور داشتند.
عباس برزگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای کارگر اظهار کرد: شهدای والامقام قشر کارگری علاوه بر این که در خط کار و تلاش برای روزی حلال و کمک به اقتصاد کشور پیشرو بودند، در دفاع از نظام و این انقلاب سهم قابل توجهی داشتند و برای اهداف این انقلاب تلاش بسیاری کرده‌اند تا این انقلاب به پیروزی رسیده است.
وی با بیان اینکه آسایش و آرامش کشور ثمره‌ی ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و آزادگان است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم با نقش‌آفرینی خود در برابر دشمن ایستادگی کردند که از جمله این اقشار، کارگران بودند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه درخشنده‌ترین دوران نقش‌آفرینی کارگران، ایثارگری این عزیزان در دوران دفاع مقدس تقدیم ۱۴۰۰۰ شهید والامقام به انقلاب اسلامی بوده، تصریح کرد: استان زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۲۲۹ شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در کنار سایر رزمندگان در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند.
وی تاکید کرد: کارگران زحمتکش امروز نیز به عنوان سربازان عرصه اقتصادی در بخش تولید و خدمات پیشگام هستند و نقش این قشر زحمتکش در اقتصاد کشور و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی انکارناپذیر است، چراکه امنیت کشور در حوزه اقتصاد مرهون ایثار و تلاش این عزیزان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا