فرهنگ و هنر

امیدوار به حمایت دولتی از هنر هستیم

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، سیده فاطمه موسوی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی استان در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان؛ با اشاره با سال ۱۳۸۲ به عنوان آغاز فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه نقاشی گفت: به دلیل علاقه زیادی که به خوشنویسی داشتم در کنار هنر نقاشی به سمت نقاشی‌خط نیز گرایش پیدا کردم.
وی ادامه داد: در نقاشی‌خط با فرم‌های زیبا، کشیده‌ها و دوایر خط نستعلیق در کنار رنگ و متریال‌های مختلف می‌توان به ترکیب بندیهایی رسید که از زیبایی بصری خاصی برخوردار است.
این بانوی هنرمند و خالق اثر نقاشی‌خط «زهره‌زهرا» که در سال ۱۴۰۱ بمناسبت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و به سفارش حوزه هنری استان زنجان تولید شده بود، با سه اثر در نمایشگاه «روایت هنر» مشارکت داشت، وی در خصوص این آثار (نقاشیخط) گفت :با تکنیک ترکیب مواد و به صورت نقش برجسته کار شده اند.
موسوی به خلاء موجود در استان نسبت به برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها اشاره کرد، و خاطر نشان شد: همه‌ی ما می‌دانیم به هنر آنقدر که شایسته است، اهمیت داده نشده ظپس برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌توانند حرکت مثبتی برای حمایت و ارتقاء جایگاه هنر و هنرمند باشد.
در پایان، موسوی ضمن تشکر از حوزه هنری انقلاب استان زنجان بعنوان متولی برگزار کننده نمایشگاه«روایت هنر» این رویداد هنری را برای آشنایی بیشتر مردم با هنرمندان شهر اتفاق خوبی دانست و با ابراز خرسندی از دعوت مسئولین دوایر دولتی گفت: دعوت و حضور مسئولین استانی در نمایشگاه «روایت هنر» را یکی از دیگر وجه‌های مثبت برگزاری این رویداد هنری است که امیدوارم در مدت زمان باقی مانده از روزهای برگزاری نمایشگاه، از سوی مسئولین استانی حمایت‌های خوبی برای هنرمندان شهرمان رقم بخورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا