سیاسی و اجتماعی

کسب رتبه اول هلال احمر زنجان در ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها

هلال احمر زنجان رتبه اول ارزیابی عملکرد روابط عمومی های استان ها را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر این استان رتبه اول عملکرد روابط عمومی های استانها را از آن خود کرد.
حکمت اله هاشمی افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد روابط عمومی هلال احمر استانهای کشور، در سه ماهه اول امسال استان زنجان در جایگاه اول قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ارزیابی ها در حوزه های وب سایت، تعامل با ستاد در ارسال عکس، فیلم و خبر، فعالیت در پیام رسان های مجازی اعم از تلگرام، پیام رسان بله، اینستاگرام وتوییتر بوده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این ارزیابی ها بر اساس میانگین شاخص های اعلام شده استان زنجان حائز رتبه اول در بین استان شد.
هاشمی اظهارداشت: رابط خبری این استان نیز بیشترین تعامل و همکاری را در پیشبرد اهداف ستاد مرکزی هلال احمر داشته است.
وی به اهمیت و نقش روابط عمومی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی در فرایند اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار و اطلاعات درونی سازمان ایفا می کند و اخبار در اختیار کانال هایی قرار می گیرد که بتوانند اخبار دریافتی را انتشار دهد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون خبرگزاری ها، پایگاه های تحلیلی خبری و محلی استان، روزنامه ها، هفته نامه ها و ماهنامه ها اخبار خروجی هلال احمر زنجان را به طور گسترده در اختیار گرفته و در دسترس عموم هموطنان قرار داده اند.
هاشمی یادآوری کرد: از طرفی نیز روابط عمومی کارکردهای رسانه را به درستی شناخته و با در نظر گرفتن این ویژگی اخبار مورد نظر را بدون فوت وقت در اختیار آنان قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا