اخبار ویژهاقتصاد

لزوم تلاش مسولان دستگاه های متولی برای رفع مشکلات مسکن ملی

مسوولان دستگاه های متولی باید به صورت شبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن تلاش کنند تا کمترین دغدغه ذهنی در این خصوص وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان زنجان، گفت: مسوولان دستگاه های متولی باید به صورت شبانه روزی در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه مسکن تلاش کنند تا کمترین دغدغه ذهنی در این خصوص وجود نداشته باشد و رایزنی های لازم نیز برای کاهش معضلات انجام شده است.
دکتر افشارچی با بیان اینکه طی هفته گذشته با اقدامات انجام شده شاهد گشایش های خوبی در حوزه مسکن استان بودیم اظهار داشت: بر اساس توافقات، مقرر شد برای پروژه های مسکن با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد قرارداد متمم ۲۰۰ میلیون تومانی منعقد شود.
وی یادآورشد: بر این اساس منابع مالی ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر یک از هفت هزار واحد مسکونی در دست اجرا در استان به ۵۵۰ میلیون تومان خواهد رسید که این دستاورد مهمی در حوزه مسکن به شمار می رود.
افشارچی با بیان اینکه مسائل مربوط به مسکن در جلسات ویژه ای به همین منظور رفع می شود، اظهار داشت: مسکن ملی پروژه بزرگی محسوب می شود که ناگزیر چالش هایی را نیز پیش رو دارد که باید با همکاری های بین بخشی برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: هزینه های بیمه واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن نیز در صورت تایید شورای نگهبان به مدت ۲ سال مسکوت خواهد ماند که این امر حدود ۵۰ میلیون تومان از قیمت تمام شده هر واحد مسکونی را کاهش می دهد تا متقاضیان توانایی واریز آورده مورد نیاز را داشته باشند و از متمم ها نیز کمک بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا