سیاسی و اجتماعی

دریافت خدمات بیش از ۶۴ درصد زنجانی ها از طریق نرم افزار موبایلی خدمات گاز  

دریافت خدمات بیش از ۶۴ درصد زنجانی ها از طریق نرم افزار موبایلی خدمات گاز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرعامل گاز زنجان گفت: از طریق درگاه های مجازی، بیش از یک میلیون خدمت الکترونیکی به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی در استان زنجان ارائه شده است.

موسی احمدلو افزود: با توجه به تنوع درگاه‌های مجازی در ارائه خدمات و تلاش برای بهبود مستمر این درگاه ها در راستای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان؛ امسال یک میلیون و۱۸۲هزار خدمت الکترونیکی به مشترکین زنجانی ارائه شده است.

وی اظهارداشت: با اطلاع رسانی های صورت گرفته،۶۴۳ هزار و ۵۹۶ خدمت از طریق اپلیکیشن موبایلی انجام شده است که بیانگر دریافت۶۴ درصدی خدمات از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان شرکت گاز زنجان در ۴ ماه گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر اکثر ذینفعان گاز طبیعی از تلفن های هوشمند استفاده می کنند که اطلاع رسانی هر چه گسترده تر در خصوص نرم افزار موبایلی و بهبود مستمرآن می تواند سبب ارائه خدمات سریع تر و دقیق تر به متقاضیان شود.

مهندس احمدلو تصریح کرد: همچنین از دیگر خدمات الکترونیکی ارائه شده؛۲۳۷ هزار و ۵۰۸ خدمت از طریق رویت و ورود به لینک ارسالی از طریق SMS توسط گاز زنجان، ۵۸ هزار و۳۴۷ خدمت توسط وب‌سایت، ۴۷ هزار و ۲۷۵ خدمت به وسیله پیامک و ۱۳ هزار و ۴۵۶ خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، به مشترکین محترم ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان، بار دیگر بر استفاده از خدمات غیر حضوری تاکید و از همه متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی خواست: برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و همه خدمات مورد نیاز را از درگاه های غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و وب سایت این شرکت دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا