اخبار ویژهاقتصاد

برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبهشت امسال

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود.
حسین محمدی افزود: یکی از رویکردهای مهم دولت، ایجاد ارتباط نزدیک با بخش خصوصی است و نخستین گام در این خصوص، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و شناخت متقابل از ظرفیت های سایر کشورهاست که زمینه آن در نمایشگاه ایران اکسپو فراهم می شود.
وی به برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در اردیبهشت امسال اشاره کرد و ادامه داد: استان زنجان با تمام ظرفیت و پتانسیل ها در این رویداد مهم حضور خواهد داشت.
محمدی اظهار کرد: در این نمایشگاه هیأت های تجاری و سرمایه گذاری از حدود ۹۰ کشور جهان حضور خواهند داشت و شرکت های بزرگ داخلی نسبت به معرفی و ارائه محصولات و توانمندی های خود اقدام می کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: در این دوره تمرکز بر ۶ گروه کالایی از محصولات شرکت های داخلی، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و با حضور مدیران استانی، امکان تبادل نظر مذاکره و ارائه فرصت های جدید سرمایه گذاری به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باعث ایجاد گفتمان بین المللی و معرفی توانمندی های کشورمان از زبان تجار بین المللی می شود و استان زنجان نیز تلاش دارد از این فرصت استفاده مطلوبی را ببرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: افزایش سرمایه گذاری در بخش گردشگری، تقویت اقتصاد و توسعه صادرات از اهداف عمده حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی کشور (اکسپو) است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا