علم و فناوری

اتصال روستای گل تپه زنجان به اینترنت پر سرعت همراه اول

اتصال روستای گل تپه زنجان به اینترنت پر سرعت همراه اول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره بر افزایش قابل توجه دسترسی روستاهای استان زنجان به ارتباط همراه و اینترنت، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سعی دارد تا با برنامه ریزی های مناسب باقیمانده روستاهای استان را از اینترنت و تلفن همراه برخوردار کند که گام مهمی در ایجاد عدالت ارتباطی است.

حامد سرائی افزود: هزینه‌ انجام این پروژه‌ها از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.

وی با اشاره به شرایط به وجود آمده بعلت شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: تلاش می کنیم بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای همه روستائیان استان به وجود بیاوریم تا روستائیان از بحث آموزش،کشاورزی، توسعه اشتغال روستایی ، خدمات بانکی و سایر خدمات بصورت آنلاین بهرمند شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل برقراری زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و روستایی و رفع مشکلات ارتباطی مردم و خدمت‌رسانی در بستر زیرساخت‌های ارتباطی است که در آخرین اقدام، روستای گل تپه از توابع شهرستان زنجان با ۲۷۰ خانوار به اینترنت پر سرعت همراه اول متصل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا