سیاسی و اجتماعی

افزایش خریدهای اینترنتی مردم در شرایط کرونایی

افزایش خریدهای اینترنتی مردم در شرایط کرونایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به فعالیت پست استان در شرایط کرونایی، گفت: ترافیک وارده به استان در سه ماهه نخست امسال ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله بوده که این رقم در سه ماه مشابه پارسال، ۳۷۶ هزار و ۲۴۶ مورد ثبت شده و حاکی از افزایش ۴۷ درصدی بوده و نشان می‌دهد خریدهای اینترنتی مردم بیشتر شده است‌.

جواد رسولی افزود: ترافیک صادره در سه ماهه اول امسال را نیز ۳۵۷ هزار و ۳۴۳ مرسوله می باشد.

وی اظهار داشت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که ۲۳۳ هزار و ۵۲۴ مرسوله بوده که ۵۳ درصد رشد داشتیم و پست تلاش دارد برای رونق تولید محصولات تولیدی و کشاورزی استان را به نقاط مختلف ارسال کند.

این مسئول یادآور شد: تا پایان پارسال تعداد ۹۰ فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی داشتیم که در سه ماهه اول امسال با ۱۲ فروشگاه جدید قرارداد همکاری منعقد شده و در حال حاضر تعداد فروشگاه‌ها ۱۰۲ مورد است که این فروشگاه‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل صنایع‌دستی‌، محصولات بومی، کشاورزی، لباس و … فعالیت دارند.

مدیرکل پست استان زنجان در خصوص نقاط دسترسی به پست در استان برای ارائه خدمات به همشهریان، عنوان کرد: ۹۰ دفتر ICT روستایی، ۱۷۲ نمایندگی روستایی، ۱۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیردولتی و ۱۰ دفتر پستی دولتی در سطح استان مستقر است.

رسولی با اشاره به تغییرات صورت گرفته و ابتکار در نحوه تحویل مرسولات به موزعین، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان نسبت به تهیه قفسه‌هایی دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا