علم و فناوری

امکان ارسال پیامک متنی اطلاع‌رسانی برای نامزدهای انتخابات

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، با توجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، امکان ارسال پیامک متنی اطلاع‌رسانی برای نامزدهای این دوره از انتخابا، از طریق سرشماره ویژه مطابق با کد انتخاباتی نامزدها فراهم شد.

گفتنی است، این امکان از طریق همکاری شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب فراهم شده و کارشناسان این مجموعه، شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های احتمالی نامزدها و همکاران آن منطقه هستند.

در این خدمت ویژه، دو مدل برای ارسال پیامک تبلیغاتی نامزدها در نظر گرفته شده است که در روش اول، کد انتخاباتی + ۹۸۲۱۷۰۰۰ سرشماره ارسال پیامک مدل ۱ و (کد استان بدون صفر) + ۹۸۲۱۷۰۰۰، سرشماره ارسال پیامک مدل ۲ را شامل می‌شود.

بر اساس این گزارش، مخاطبین در صورت تمایل به استفاده از این امکان، لازم است عدد «یک» را به سرشماره ۹۸۲۱۷۰۰۰۷۰۰۰ ارسال فرمایند تا از طریق شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب، با ایشان تماس گرفته شده و اطلاعات بیشتر در اختیارشان قرار گیرد.

مبلغ تعیین‌شده برای تعداد پیامک تبلیغاتی ارسالی و جزئیات بیشتر آن، به شرح جدول زیر در اختیار نامزدهای انتخابات قرار گرفته است:


 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا