سیاسی و اجتماعی

بازگشایی مدارس طی روزهای آتی اطلاع رسانی می شود

بازگشایی مدارس طی روزهای آتی اطلاع رسانی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آغاز واکسیناسیون معلمان استان از عید غدیر گفت: با توجه به اینکه استان ما زودتر از دیگر استانها کار واکسیناسیون را آغاز کرد، نسبت به سایر استانها در واکسیناسیون معلمان موفق تر عمل کرده ایم.

حسن مظفری اطلاع رسانی به موقع و پوشش فراگیر فرهنگیان استان در فرایند واکسیناسیون را یادآور شد و افزود: با راه اندازی ۸ پایگاه تجمیعی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان ، افشار و انگوران توانستیم غالب فرهنگیان استان را تحت پوشش واکسیناسیون ببریم.

مظفری ضمن تاکید بر اولویت و تاثیرات آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی تصریح کرد: حسب اعلام وزارت آموزش و پرورش، هدف ما بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید بصورت حضوری است و در این راستا کار واکسیناسیون فرهنگیان تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید و امیدواریم که با اتمام این فرایند شاهد بازگشایی حضوری و پرنشاط  مدارس باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به واکسیناسیون برخی از فرهنگیان در سایر مراکز تجمیعی و تجمیع آمار تمامی پایگاههای واکسیناسیون استان گفت: برخی از همکاران ما در سایر مراکز و یا به دلیل بیماری های زمینه ای و … از ماههای قبل اقدام به واکسیناسیون نموده اند که با احتساب تمامی این آمار می توان گفت که تا پایان شهریور ماه اکثریت قریب به اتفاق فرهنگیان واکسینه خواهند شد.

وی همچنین اضافه کرد: طی روزهای آتی برای افراد جامانده از واکسن فرهنگیان، تمهیداتی اندیشیده شده تا همه فرهنگیان استان تحت پوشش طرح واکسیناسیون قرار بگیرند.

مظفری در خصوص زمان و نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: بعد از لحاظ تصمیمات ستاد ملی کرونا و جمع بندی اقدامات وزارتی، نحوه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا