فرهنگ و هنر

برگزاری مسابقه کتابخوانی طرح کلی اندیشه اسلام در قرآن

به همین منظور مسابقه کتابخوانی «طرح کلی اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت بین اعضای کانون های مساجد اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، اسلامی با بیان اینکه همزمان با هفته کتاب ویژه برنامه هایی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان پیش بینی شده است، گفت: به همین منظور مسابقه کتابخوانی «طرح کلی اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت بین اعضای کانون های مساجد اجرا می شود.
محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته کتاب در بین کانون های مساجد استان زنجان اظهار کرد: سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
وی از پیش بینی برنامه های متعدد به مناسبت این هفته در بین کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: به همین منظور نمایشگاه کتابی به همت یکی از کانون های مساجد شهرستان خدابنده در مصلای نماز شهر قیدار برپا خواهد شد.
اسلامی با یادآوری اینکه در این هفته از کتابداران کتابخانه های مساجد استان تقدیر خواهد شد، ادامه داد: به همین مناسبت کتاب هایی با موضوعات دینی و اعتقادی به ائمه جماعت استان اهداء می شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب« طرح اندیشه اسلام در قرآن» بخش نبوت اجرا می شود و علاقمندان از ۱۵ آبان تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.bachehayemasajed.ir در این مسابقه شرکت کنند.
وی ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری رسالت از شهرستان خدابنده، آقامیرزااحمد از زنجان و شهید مطهری از شهرستان ابهر برای دریافت بسته مطالعاتی در خصوص خانواده معرفی شدند.
گفتنی است، در استان زنجان ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد فعالیت می کند که در ۹۸ باب از این کانون ها کتابخانه وجود دارد؛ که شامل ۷۶ باب کتابخانه مخزن دار و ۱۲ باب کتابخانه باز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا