اقتصاد

برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی دراستان  

برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی دراستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مشاور رئیس و مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: همزمان با روز ملی صنایع کوچک از ۲۰ لغایت ۲۲ مرداد ماه، نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین استان زنجان برگزار می شود.

محمد قربانلو اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای توسعه زیرساخت های صنعتی، تجاری، خدماتی و کارآفرینی و تولید دانش بنیان با رویکرد توسعه صادرات غیرنفتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۶ هزار متر مربع برگزار خواهد شد عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی توانمندیهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان زنجان بارعایت پروتکل های بهداشتی با حضور استانداری زنجان ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، خانه صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ، شرکت شهرک های صنعتی ، پایانه صادرات فرش دستباف، انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی و صاحبان صنایع استان زنجان برگزار می گردد.

مسئول روابط عمومی سازمان در خصوص تسهیلات پرداختی به شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: در این دوره با حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان یارانه حمایتی ویژه ثبت نام در نمایشگاه به واحدهای مشارکت کننده اختصاص یافته ، همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان زنجان نیز ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام در نمایشگاه را به واحد علاقمند به مشارکت در نمایشگاه اختصاص داده است.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده همزمان با برگزاری این نمایشگاه با دعوت از هیات های تجاری کشورهای هدف و همچنین برگزاری وبینارهای تخصصی با فعالان تجاری کشورهای نظیر افغانستان، عراق، پاکستان و … ویژه واحد های صنعتی که در نمایشگاه ثبت نام کرده اند پیش بینی شده است.

قربانلو یادآور شد: نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی استان زنجان در راستای نقشه راه تجاری و اقتصادی استان بوده و باتوجه به اینکه جهش اقتصادی و اشتغالزایی هدفمند مهمترین اولویت توسعه استان زنجان محسوب می شود، برگزاری این رویداد با دعوت از فعالان تجاری، تولیدکنندگان به نام استان و ارایه آخرین دستاوردهای دانش بنیان، مسیر دستیابی به اهداف اعلام شده را تحقق بخشیده و هموار نماید.

این مقام مسئول عنوان کرد: باتوجه به تصمیمات اتخاذشده در این نمایشگاه، شبکه نیازمندی های مشارکت کنندگان شناسایی و برنامه ریزی جدی برای پاسخگویی به عرضه و تقاضا و همچنین برگزاری نشست های تجاری، سمینارهای تخصصی کاربردی و همچنین توسعه فعالیت های دانش بنیان و استارتاپ ها در دستور کار قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا