فرهنگ و هنر

شهدای ما از سرمایه خود در راه وطن گذشتند

شهدای ما از سرمایه خود در راه وطن گذشتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار ضمن تبریک اعیاد گفت: شهدای معزز در راه رسیدن به هدف والای خود، از تمامی موجودیت خود در راه اقتدار وطن گذشتند.

مرادی نافچی افزود: همه اقشار در عرصه‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند، ولی خانواده شهدا سرمایه و موجودیت خود را در راستای ارتقای کشور و دفاع از وطن گذشتند.

وی با بیان اینکه شهدا با این حرکت خود تکلیف مسئولان را در قبالشان بیشتر کردند، تصریح کرد: باید این فرهنگ در بین عموم مردم نهادینه شده و جاری و ساری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه شهدای ما از سرمایه خود در راه وطن گذشتند، اضافه کرد: فرزندان این عزیزان نیز سرمایه بزرگی برای کشور محسوب می‌شوند، که وظیفه مسئولان در حوزه آموزش، علاوه بر انتقال علم و دانش، باید نقش محبت پدری و مادری و پرورش فکری و عاطفی را نیز انجام دهند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای همه فرزندان شهدا و ایثارگران در عرصه کسب علم و دانش، افزود: عزت و ماندگاری برای خانواده معظم شهدا آرزوی همه مسئولان است.

مرادی نافچی تاکید کرد: اگر بخواهیم نظام ارزشی و توسعه پایدار در کشور محقق شود، یکی از این حوزه‌ها، تربیت نیروی عالم و فاضل است که همه دستگاه‌ها در این زمینه مسئول هستند.

وی در بخشی از سخنان خود از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در خدمت رسانی به فرزندان شهدا و ارتقای سطح علمی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آینده‌سازان شاهد و ایثارگران باید عالمانه، مدبرانه و با فضل برای آینده کشور تربیت شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان همچنین با اعلام آمادگی استانداری، جهت ارائه خدمات مطلوب به فرزندان شهدا و ایثارگر، خاطرنشان کرد: همه فرزندان شهدا برجسته و نمونه هستند که در این مراسم از منتخبین تجلیل می‌شود.

وی به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و گفت: این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌ریزی شده که امیدواریم به خوبی و در شأن شهدای والامقام استان برگزار شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا