فرهنگ و هنر

جشنواره جایزه ملی ایثار برای پنجمین بار اجرا می‌شود

جشنواره جایزه ملی ایثار برای پنجمین بار اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار به صورت سراسری و همزمان در استان زنجان برگزار شد گفت: مدارس شاهد جزو مدارس برند کشوری است که در راستای توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان مدیران آینده کشور فعالیت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته ولایت و امامت گزارشی اقدامات و عملکرد حوزه آموزشی این بنیاد را ارائه کرد.

علی کاظمی اظهارداشت: بنیاد شهید با همکاری ستادهای شاهد مراکز آموزشی در راستای خدمت به جامعه ایثارگری مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مدارس شاهد در سطح استان به عنوان یکی از مدارس برند کشوری مشغول به خدمت‌رسانی است، گفت: مدارس شاهد جزو مدارس برند کشوری است که در راستای توانمندسازی فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان مدیران آینده کشور فعالیت می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، یادآور شد: حوزه آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برای هزار و ۱۵۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف، ۳۵۶ دانش‌آموز در گروه اول و ۵۰۶ دانش‌آموز در گروه دوم و ۶ طلبه خدمت ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره جایزه ملی ایثار برای پنجمین بار اجرا می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره در راستای ارزیابی حوزه آموزش و دستاوردهای طرح شاهد و نیز افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی جامعه هدف، با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو ستاد شاهد اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از استان زنجان، از سه نفر شامل یک دانش‌آموز و دو همیار منتخب آموزشی، آقایان امیرحسین حاج‌میری فرزند شهید والامقام حاج‌میری و دانش‌آموز پایه دوازدهم و رتبه دوم کشوری طرح شاهد، رسول ادیب تنها رییس اداره آموزش و نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر این بنیاد و همیار منتخب آموزش و حسین میرزایی رییس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و همیار منتخب آموزش، تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان این بنیاد، همیاران آموزشی، نفرات برتر طرح شاهد، و جمعی دیگر از مسئولان به صورت وبینار، در سالن امام علی(ع) استانداری زنجان اجرا شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا