اقتصاد

پیشرفت ۵۵درصدی پروژه‌های احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری

در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری، پنج عنوان از پروژه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۵ درصد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان زنجان ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد، گفت: در این میان ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی بود.
اصغر اسماعیلی با اشاره به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان زنجان طی سفر استانی ۲۷ آبان سال ۱۴۰۰، گفت: در این سفر پربرکت ۱۳ مصوبه برای ادارات زیر مجموعه اداره کل راه و شهرسازی در استان زنجان ابلاغ شد.
وی ابراز داشت: در این میان ۹ مصوبه مختص اداره کل راه و شهرسازی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه برای پنج عنوان پروژه در رابطه با بهسازی و احداث راه‌های استان مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مصوب شد، گفت: حدود ۵۰ درصد این مبلغ محقق شده و با این میزان اعتبارات گشایش خوبی در پروژه‌ها ایجاد شده و روند عملیات اجرایی سرعت گرفته است.
اسماعیلی تاکید کرد: چهار عنوان مصوبه دیگر که برای تسهیل در امور حاکمیتی و مجوزها لازم بود که هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.
وی گفت: همچنین در حوزه احداث ساختمان‌های دولتی به عنوان دستگاه مجری نیز پنج عنوان از پروژه‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها ۵۵ درصد می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا