سیاسی و اجتماعی

برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان از سوم خرداد ماه

برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برپا و تا ۵ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برپایی نمایشکاه‌های اسوه در زنجان گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج در راستایی عمل به منویات رهبری اقدام به برپایی نمایشگاه‌های اسوه کرده است.

سرهنگ نجفی راد با اشاره به نمایشکاه‌های اسوه افزود:  در نمایشکاه‌های اسوه مهمترین فعالیت های بسیجیان در سال ۱۴۰۰ به صورت نموداری و تصویری و با تشریح فعالیت های توسط فرماندهان انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه های مختلف اظهار داشت:در نمایشگاه ها گزیده‌ه ای از فعالیت های بسبج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی سازندگی، کمک رسانی جهاد تبیین فصای مجازی و … به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: در نمایشگاه ۱۳ حوزه برادر و ۱۰ حوزه خواهر با همراهی ۳۵۵ پایگاه محلات برادر و خواهر حضور دارند.

سرهنگ نجفی راد گفت: هدف کلی نمایشگاه نشان دادن عملکرد و دستاوردهای پایگاه مقاومت بسبج و عینیت بخشیدن به اینکه بسیج پاره تن مردم است.

وی در ادامه افزود: برپایی نمایشگاه‌های اسوه در زنجان از سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برپا و تا ۵ خرداد ماه ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا