پزشکی و سلامت

اعمال محدودیت کرونایی در استان زنجان

اعمال محدودیت کرونایی در استان زنجان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت:با حاکم شدن وضعیت قرمز کرونایی در ۴ شهر استان زنجان ، از فردا شنبه ، ادارات با یک سوم کارکنان و مشاغل هم فقط در گروه ۱ شغلی ، مجاز به فعالیت هستند.
مرادی افزود: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی چهار شهر زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده از فردا ادارات در این با یک سوم نیرو‌ها فعال است.
وی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا مشاغل گروه‌های ۲.۳ و ۴ تا عادی شدن شرایط ممنوع است و فقط مشاغل گروه یک و خدمات رسان مجاز به فعالیت هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان: در شهر‌های قرمز و نارنجی ، ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از و به شهر‌های قرمز ممنوع است و تردد خودرو‌های شخصی کماکان ، از ساعت ۲۲ تا سه صبح در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.
وی اظهار داشت: با حاکم شدن شرایط جدید کرونایی ، تالار‌های پذیرایی ، سالن‌های سینما ، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی‌ تعطیل است.
گفتنی است،واحد‌های صنفی در بازار سرپوشیده ی شهر زنجان و مجتمع‌های تجاری در شهر‌های قرمز ، ۷۲ ساعت فرصت دارند دستورالعمل‌های بهداشتی را اعمال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا