اخبار ویژهعلم و فناوری

هیچکس با تولید ثروت توسط کارآفرینان مشکل ندارد

بانک ایده کمک می‌کند تا ایده‌های موجود، توسط جوانان مشتاق به کارآفرینی، پیگیری و از باالقوه به باالفعل تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، دکتر محسن افشارچی در جلسه هیات امناء کانون کارآفرینان استان زنجان افزود: مسیری که مجموعه کارآفرینان در پیگیری طرح ها و ایده های خود در راستای ثروت آفرینی طی می کنند مقبول است.

وی به اطلاع‌سانی در خصوص حمایت های دولت از کارآفرینان و نظارت بر مشکلات موجود در مسیر آنها هم تاکید کرد و گفت: کارآفرینان زیرساخت های دولتی و پیشرفت های حاصل را به جوانان نشان دهند تا آنها با فرایندهای مربوطه آشنا شوند.

استاندار زنجان از هیات امناء کانون کارآفرینان استان خواست مشکلات فرایند ایجاد کارآفرینی را ببینند و به حوزه های دولتی اعلام کنند تا با رفع موانع پیش روی کارآفرینی، علاقمندان این حوزه را یاری کنند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواقع زیرساخت های زیادی که می توانند در حوزه های مختلف از جمله کارآفرینی، راهگشا باشند ناشناخته مانده‌اند اظهارداشت: در خیلی از موارد بسیاری از ما اطلاع نداریم که بندها و تبصره های زیادی وجود دارد که با استناد به آنها می توان بسیاری از کارها را به راحتی انجام داد.

استاندار زنجان تصریح کرد: به عنوان نمونه تبصره ۱۶ یک زیرساخت حمایتی از کارآفرینانی است که در آغاز کارآفرینی هستند و تبصره ۱۸ نیز برای آنهایی است که در مسیر کارآفرینی قرار گرفته و در حال پیشروی در کار خود هستند.

افشارچی گفت: باید از این راههای حمایتی در مسیر ایجاد کارآفرینی و تولید ثروت استفاده کرد.

وی کارآفرینی را در واقع نوعی ثروت آفرینی عنوان کرد و افزود: ثروت آفرینی اصالت دارد و هیچکس با انواع ثروتی که توسط کارآفرینان تولید می شود مشکلی ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا