اقتصاد

بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان؛ افتتاح و بهره برداری از  ۲ هزار واحد مسکن محرومین در استان زنجان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و‌ با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی

امروز با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دکتر حقیقی استاندار زنجان، مهندس خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  مهندس سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور،   جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، ۲ هزار واحد مسکن محرومین استان زنجان در شهر سلطانیه به نیابت از شهید والامقام مسعود منتجیبی افتتاح و به بهره برداری رسید.

۲ هزار واحد مسکونی محرومین( تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی ) در استان با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان و با‌هدف ایجاد سرپناهی امن و خدمت به محرومین افتتاح شد.

این واحد مسکونی به مساحت ۶۰ متر مربع و به نام شهید والا مقام مسعود منتجیبی افتتاح گردید.

همچنین با توجه به کنگره ۳۵۳۵ شهید استان ، کلیه واحدهای مسکونی مقاوم سازی شده و محرومین که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به بهره برداری رسیده به نام ۳۵۳۵ شهید استان نامگذاری شده است.

شایان ذکر است، برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان،  ۱۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان آن بلاعوض بوده است.

برای ساخت هر  واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کار مزد ۵ درصد و ۳۰ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض از سوی بنیاد مسکن استان و همکاری بانک های عامل پرداخت گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا