اخبار ویژهسیاسی و اجتماعی

مبنای برنامه های دهه فجر امسال جهاد تبیین است

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان دکتر محسن افشارچی، در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر، با بیان اینکه فراموش نکنیم که امسال اتفاق‌هایی در کشور رخ داده و حرکت های ما به ویژه در دهه فجر، باید کمی متفاوت‌تر باشد گفت: بر این اساس، تلاش کنیم اصل برنامه های دهه فجر امسال، بر مبنای جهاد تبیین باشد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب می‌خواهند آنچه که در بعضی از کشورهای عربی رخ داده است در ایران نیز به وقوع بپیوندد اما خوشبختانه موفق نشدند افزود: « استقلال آزادی جمهوری اسلامی » و « نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی » از جمله شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است و بنابراین باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا این استقلال و آزادی را به ویژه برای نسل جدید، تبیین کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و آنهایی که شعارهایی با مفهوم آزادی را سر می دهند در واقع می خواهند، آزادی را از ما بگیرند، گفت: مردم کشور ما ۴۳ سال قبل با رهایی از رژیم استبداد قبلی، آزادی واقعی را رقم زدند و آنچه که نظام جمهوری اسلامی از آزادی دارد بسیار متفاوت است با آنچه که دشمنان به اسم آزادی سر می دهند.
وی تصریح کرد: باید در راستای تبیین آزادی حاصل از انقلاب اسلامی، بیش از پیش تلاش کنیم.
استاندار زنجان، با بیان اینکه شعارهای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اصلا بر مبنای آزادی نیست، گفت: برعکس کاملاً بر مبنای وابستگی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا