اخبار ویژهاقتصاد

افتتاح همزمان ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن

مراسم افتتاح همزمان ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه مسکن با دو مولفه مهم آورده مردمی و تسهیلات بانکی ساخته می شود، گفت: برای افزایش میزان تسهیلات پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت جدی تلاش می کنیم.
سید محمد شعاعی روز سه شنبه در آئین افتتاح همزمان ۲۰۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن  که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا شد، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه توجه به تولید مسکن همواره مورد توجه دولت ها است، گفت: در این راستا دولت سیزدهم نسبت به خانه دار شدن مردم بسیار تاکید دارد و از تمام ابزارها استفاده می کند تا بتواند برای افرادی که خانه ندارند مسکن بسازد.
وی با بیان اینکه استان زنجان جزو استانهای پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، اظهار داشت: در شرایط امروز  هر چقدر ساخت مسکن زودتر انجام شود بهتر است و در این راستا باید متقاضیان همکاری لازم را داشته باشند.
معاون امور عمرانی استانداری زنجان، با بیان اینکه مسکن با دو مولفه مهم آورده مردمی و تسهیلات ساخته می شود، گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان، استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تا میزان تسهیلات افزایش یافته و آورده مردمی کاهش یابد.
شعاعی تاکید کرد: شرایط بد اقتصادی مردم را درک می کنیم ولی  ساخت و ساز واحد مسکونی با آورده مردمی و تسهیلات ایجاد می شود بنابراین از متقاضیان هم درخواست می شود نسبت به واریز آورده به موقع خود مساعدت لازم را داشته باشند و بدنه دولت هم برای تحقق این مهم تلاش زیادی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا