سیاسی و اجتماعی

ارایه خدمات کمیته امداد خرمدره بصورت غیرحضوری

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، در راستای تسهیل امر خدمت رسانی به جامعه هدف خدمات غیرحضوری کمیته امداد در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد توسعه می یابد؛ با همین رویکرد تمامی خدمات این نهاد درشهرستان‌های خرمدره و ایجرود به صورت آزمایشی غیرحضوری می‌شود.
روح اله صالحی در قرارگاه عملیاتی سامانه امداد هوشمند گفت: استفاده از ظرفیت های جدید در حوزه خدمات رسانی به جامعه هدف تسهیل و تسریع در فرآیند پاسخگویی به مراجعین و متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد باید به عنوان یک اولویت جدی در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات غیرحضوری یکی از ظرفیت های مهمی است که می تواند در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف تسریع دهد، ادامه داد: فرهنگ سازی استفاده از خدمات غیرحضوری باید به صورت جدی انجام شده و ایجاد تغییر در نحوه دریافت و ارائه خدمات در جامعه هدف این نهاد انجام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ایجاد و راه اندازی سامانه امداد هوشمند و مارآمد نیز با همین نگاه بوده و این فرصت را فراهم می‌سازد تا با مسولیت بیشتری روند استفاده از این سامانه و تقویت خدمات غیرحضوری به مددجویان از این طریق صورت پذیرد.
صالحی اضافه کرد: در راستای تسهیل امر خدمت رسانی به جامعه هدف خدمات غیرحضوری کمیته امداد در بستر سامانه امداد هوشمند و کارآمد توسعه می یابد؛ با همین رویکرد تمامی خدمات این نهاد درشهرستان های خرمدره و ایجرود به صورتا آزمایشی غیرحضوری می‌شود.
گفتنی است؛ سامانه امداد هوشمند و کارآمد به پنجره ارائه خدمات یکپارچه نیز متصل شده و در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا