سیاسی و اجتماعی

لزوم درخواست نصب علمک گاز طبیعی تا پایان آبان ماه

متقاضیان زنجانیِ نصب علمک گاز طبیعی برای استفاده به موقع از خدمات گاز طبیعی تا پایان آبان ماه درخواست خود را به شرکت گاز استان تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر ارتقاء کیفیت ارائه خدمات گاز رسانی و کسب رضایت مندی مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان، گفت: متقاضیان زنجانیِ نصب علمک گاز طبیعی برای استفاده به موقع از خدمات گاز طبیعی تا پایان آبان ماه درخواست خود را به شرکت گاز استان تحویل دهند.
رحیم سلیمانی نژاد با تاکید بر اقدام به موقع برای ارائه درخواست برای نصب علمک در راستای خدمات گیری بهتر و سریعتر از گاز طبیعی در استان زنجان، اظهار کرد: برای خدمات رسانی هر چه سریع تر شرکت گاز استان، متقاضیان تا شروع فصل سرد برای دریافت و نصب علمک انشعاب خود اقدام کنند تا در فصل سرما نگرانی نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از استان های سردسیر کشور است، افزود: نصب علمک به هنگام سرما و برودت هوا علاوه بر تاخیر در نصب، موجب ایجاد نقص فنی و ایجاد چالش در خدمات رسانی به مشترکین می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه روند درخواست تا نصب علمک زمان بر است، اذعان داشت: در مرحله نخست،؛ مشترک باید با در دست داشتن مدارکِ مِلک مورد نظر از جمله مجوز ساخت و پروانه پایان کار به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت در محل زندگی خود مراجعه کرده و تقاضای خود را مبنی بر نصب علمک ارائه دهد.
سلیمانی نژاد خاطر نشان کرد: کارشناسان شرکت گاز با بازدید از محل درخواست کننده؛ مکان دقیق نصب علمک را مشخص و فرد متقاضی را برای دریافت مجوزهای لازم جهت حفاری و نصب انشعاب به ارگانهای مربوطه راهنمایی می کند.
وی ادامه داد: براساس تمهیدات صورت گرفته، پس از اخذ و ارائه مجوزهای لازم، شرکت گاز طی حداکثر ۴۵ روز نسبت به نصب علمک متقاضی اقدام می نماید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا