سیاسی و اجتماعی

اجرای طرح قربانی نیابتی در استان زنجان  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آسمان زنجان؛هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:طرح قربانی نیابتی هم‌زمان با سراسر کشور در آستانه عید سعید قربان در استان زنجان اجرایی می‌شود و اگر فرد خیری توان خرید یک رأس گوسفند را نداشته باشد اما بتواند مبلغی را پرداخت کند، مابقی هزینه خرید یک رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان تأمین و به نیت فرد خیر و نیکوکار گوسفند خریداری، ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع می‌شود.

صفری گفت :علاوه بر دفاتر۱۴گانه  کمیته امداد،۲۳۵پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی درمراکزنیکوکاری ،مصلی ها و مساجد برای دریافت نذورات و هدایای مردمی آمادگی کامل دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: برای پیشگیری از شیوع  ویروس منحوس کرونا  و در جهت  رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم استانی‌های خیر می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶،شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰و شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه۸۸۰۳۱۸۶۶۶ در طرح قربانی  نیابتی مشارکت نمایند.

وی ضمن قدردانی از مردم نوع‌دوست و خیر استان در همراهی کمیته امداد استان برای خدمت به نیازمندان ابراز امیدواری کرد و گفت: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان بیش از سه میلیارد۳۰۰میلیون تومان  به‌صورت نقدی ،ذبح قربانی و اهدای گوشت قربانی   در عید سعید قربان مشارکت داشتند.

صفری تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و شناسایی نیازمندان کلیه نذورات اهدایی مردم به‌ویژه گوشت قربانی در همان ساعات اولیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا