فرهنگ و هنر

 آغاز ثبت نام کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی  

 آغاز ثبت نام کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی

به گزارش پایگاه خبری آسمان زنجان، مهدی خدایی معاون فرهنگی حوزه هنری گفت: کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی مزین شده به نام هنرمند شهید والامقام ابراهیم اصغری است که ویژه نوقلمان و علاقمندان به پژوهش و تاریخ‌شفاهی برگزار خواهد شد.
خدایی مهلت ثبت‌نام این کارگاه را ۲۵ اسفند‌ماه ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: این کارگاه یک دوره یک‌ساله است که با حضور اساتید ملی و با ظرفیت۲۰ نفر در فضای مجازی برگزار خواهد شد، و یادآور شد: اگر امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری فراهم باشد، در نظر داریم تا برخی از کلاس‌های این دوره بصورت حضوری برگزار گردد.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان زنجان گفت: برگزاری کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی بر اساس سند زیست‌بوم و نقشه تحولی تدوین شده در حوزه هنری زنجان و در راستای پرداختن به سوژه‌های بومی و استانی برنامه‌ریزی شده است.
خدایی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی تولید محور خواهد بود، اظهار داشت: در پایان این دوره یکساله از تولیداتی که توسط اعضاء و مشارکت‌کنندگان تولید می‌شود در راستای چاپ و انتشار نیز حمایت خواهد شد.
شایان ذکر است؛ علاقمندان می‌توانند جهت ثبت‌نام مشخصات خود را (نام و نام‌خانوادگی) تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به واتساپ شماره ۰۹۱۲۶۴۲۲۴۶۵ ارسال نمایند. همچنین لازم به یادآوری است، برگزاری اولین جلسه کارگاه آموزشی تحقیق در تاریخ شفاهی از ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا